K-content, K-food, K-beauty зэрэг Солонгосын бүтээгдэхүүнүүд дэлхий дахинд хурдацтай алдаршиж буй энэ үед улам олон гадаад компани энэ давалгаанд нэгдэхийг оролдож байна. Одоо мэргэжилтнүүд үүнийг “K-wave 3.0” буюу Солонгос болон гадаад компаниуд зах зээлийн ноёрхолд хязгааргүй өрсөлдөж буй эрин үе гэж тодорхойлж байна.
Billboard-ын Netflix-ийн хит анимейшн кино "K-Pop Demon Hunters"-ийн "Golden" дуу АНУ-ын Billboard HOT 100 жагсаалтыг тэргүүлжээ.
Уг киног АНУ дахь Японы Sony Pictures бүтээж, АНУ-д Netflix-ээр түгээсэн байна. Хөгжмийн бүтээлийг АНУ-ын Republic Records хийжээ.
K-pop айдолуудын талаар өгүүлэх цэвэр Солонгос сэдэв агуулгатай ч ашгийн ихэнх нь АНУ болон Японы компаниудад очсон байна. Энтертэйнмент салбарын тооцоогоор "K-Pop Demon Hunters"-ийн үнэ 1 их наяд воноос давжээ.
Салбарын нэг эх сурвалж “'K-Pop Demon Hunters' бол K-content заавал солонгос найруулагч, солонгос жүжигчнээр бүтээгдсэн байж л жинхэнэ K-content гэж тооцогдоно гэсэн хэвшмэл ойлголтыг эвдлээ. Одоо хэн ч K-content бүтээж чадна” гэж хэлжээ.
Та энэ хүслийг өөр дээрээ нэмсэн байна!
Та энэ хүслийг биелүүлсэн байна!