Уучлаарай! Та энэхүү сонжоог ганцхан удаа бөглөх боломжтой!
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
  1. Стресст орсон эсэхээ мэдэх нь

    Санаанд оромгүй, гэнэтийн зүйл тохиолдсоноос болж амархан бухимддаг.

  2. Стресст орсон эсэхээ мэдэх нь

    Анхаарал төвлөрөлт муудаж, хийж буй ажлаа хянах чадваргүй болсон.

  3. Стресст орсон эсэхээ мэдэх нь

    Бухимдмаар, ядарсан мэдрэмж байнга төрдөг.

  4. Стресст орсон эсэхээ мэдэх нь

    Хувийн асуудлаа шийдвэрлэх чадваргүй, өөртөө итгэх итгэлгүй болсон.

  5. Стресст орсон эсэхээ мэдэх нь

    Бүх зүйлс миний хүссэнээр болохгүй байгаа мэт санагддаг.

  6. Стресст орсон эсэхээ мэдэх нь

    Аливаа зүйлээс зөвхөн сөрөг талыг нь олж харах болсон.

  7. Стресст орсон эсэхээ мэдэх нь

    Хоолны дуршил буурсан эсвэл хэт их идэх болсон.

  8. Стресст орсон эсэхээ мэдэх нь

    Стрессээ тайлахын тулд байнга согтууруулах ундаа болон бусад төрлийн мансууруулах бодис орсон зүйлс хэрэглэдэг.

  9. Стресст орсон эсэхээ мэдэх нь

    Хяналтаас гарсан, шийдвэрлэхэд төвөгтэй зүйлээс болж уурлаж бухимддаг.

  10. Стресст орсон эсэхээ мэдэх нь

    Бусдаас өөрийгөө тусгаарлахыг хүсдэг.

  11. Стресст орсон эсэхээ мэдэх нь

    Сэтгэл хөдлөл багасаж, нэгэн хэвийн уйтгартай, дүнсгэр болсон.

  12. Стресст орсон эсэхээ мэдэх нь

    Удахгүй болох гэж буй зүйлийн талаар байнга бодож түгшүүрлэдэг.

  13. Стресст орсон эсэхээ мэдэх нь

    Нойргүйдэх эсвэл хэт их унтах болсон.

  • ХЭВИЙН

    Баяр хүргэе! Та стресст ороогүй байна. Хэдий цөөн шинж тэмдэг илэрсэн ч энэ нь хэвийн үзэгдэл юм. Иймд бүү санаа зовоорой.

  • ӨРТӨЖ БОЛЗОШГҮЙ

    Танд стрессийн үеийн зарим шинж тэмдэг илэрч байна. Тиймээс стресс үүсгэж буй хүчин зүйлсээс аль болох хол байж өөртөө чөлөөт цаг гаргаж, ажил амьдралаа зөв зохицуулахыг зөвлөе.

  • АНХААРАХ ШААРДЛАГАТАЙ

    Танд стрессийн үед илэрдэг нийтлэг шинж тэмдгүүд илэрч байгаа тул яаралтай арга хэмжээ авахыг зөвлөе. Стрессийг удаан хугацааны болон богино хугацааны гэж ангилдаг. Хэрэв тус шинж тэмдгүүд удаан хугацааны турш үргэлжилбэл стресс улам даамжран мэдрэлийн ядаргаанд орж, оюун санааны болоод бие махбодын дархлаанд сөргөөр нөлөөлдөг. Иймд стресс үүсгэж буй хүчин зүйлсээс хол байж, амралт аваарай.

  • ЗАЙЛШГҮЙ АНХААРАХ ШААРДЛАГАТАЙ

    Танд стрессийн үед илэрдэг нийтлэг шинж тэмдгүүд илэрч байгаа тул зайлшгүй арга хэмжээ авахыг зөвлөе. Стрессийг удаан хугацааны, богино хугацааны гэж ангилдаг. Хэрэв тус шинж тэмдгүүд удаан хугацааны турш үргэлжилбэл стресс улам даамжран мэдрэлийн ядаргаанд орж, оюун санааны болоод бие махбодын дархлаанд сөргөөр нөлөөлдөг. Иймд стресс үүсгэж буй хүчин зүйлсээс хол байж, амралт аваарай.